خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید در مورد مسایل اقتصادی استان اختیار داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۹۸

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اینکه برای هر تصمیم مهم شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان باید به ستاد ملی ارجاع تا در این زمینه تصمیم گیری شود، صحیح نیست و شورای گفتوگو باید در خصوص مسایل اقتصادی استان اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی، در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوص در استانداری آذربایجان شرقی با طرح این سئوال که چرا باید واردات برخی کالاها مانند نهاده های دامی یا شکر در انحصار عده ای خاص باشد؟ افزود: باید مجوزهای لازم صادر شود تا در خود استان برای واردات و تامین نیازهای صنایع تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: اینکه برای هر تصمیم مهم شورای گفت‌وگوی استان باید به ستاد ملی ارجاع تا در این زمینه تصمیم گیری شود، صحیح نیست و شورای گفت وگو باید در خصوص مسایل اقتصادی استان اختیار داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: برای رونق چرخه اقتصادی استان، آنهایی که به استان مربوط است تصمیم گیری می‌شود و بقیه موارد که از عهده ما خارج است نیز به مرکز پیشنهاد می‌شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

پورمحمدی، بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌های تولیدکنندگان را خواستار شد و ادامه داد: ۱۳ رسته شغلی برای بخشودگی جرایم دیرکرد وام ها انتخاب و معرفی شده است ولی باید با کارشناسی بیشتر تمام واحدهای آسیب دیده مشمول این بخشنامه شوند.

در این جلسه مشکلات واحدهای تولید آرد و تامین مواد اولیه صنایع غذایی استان مورد بررسی قرار گرفت و موارد پیشنهادی فعالان این حوزه تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز