خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

آموزش شهروندی یکی از مزیت های سرای محله است/ افتتاح هفتگی یک پروژه در کرج

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۷۵

شهردار کرج گفت: بسیاری از پروژه ها بدون دیدگاه مردمی اجرا می شود و سرای محلات می تواند به عنوان جایگاه آموزش شهروندی و با هدایت مدیریت شهری، دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کمالی زاده عصر روز شنبه ۱۷ خردادماه در آبین افتتاحیه و گشایش سراهای محله سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج که در سرای محله کیانمهر و با حضور رئیس و اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سرای محله اولین گام موثر برای مشارکت شهروندان در اداره امور شهری است.

وی تصریح کرد: لازم است سرای محله ها را در کلانشهر کرج نهادینه کنیم و در این راستا، آموزش های شهروندی یکی از ویژگی های سرای محله خواهد بود.

شهردار کرج اضافه کرد: بسیاری از پروژه ها بدون دیدگاه مردم اجرا می شود و در این میان، سرای محلات می تواند به عنوان جایگاه آموزش شهروندی و با هدایت مدیریت شهری، دنبال شود.

کمالی زاده گفت: نگاه محله محوری و انسان محوری مدیریت شهری، فضایی به نام سرای محله ها در مناطق مختلف کرج ایجاد کرده است.

وی‌ با عنوان اینکه اگر اقدامی برای مردم و با مشارکت مردم ساخته شود، تاثیر گذار خواهد شد، اذعان داشت: افتتاح ۵ سرای محله کرج، نتیجه حمایت و پشتیبان اعضای شورای پنجم با نگاه محله محوری و انسان محوری است کماکان در مدیریت شهری کرج دنبال می شود.

وی در پایان گفت که هر هفته یک پروژه در کرج برای بهره برداری مردم، افتتاح خواهد کرد.

اکبر سلیم نژاد؛ رئیس شورای شهر کرج در ادامه مراسم افتتاحیه سرای محله کیانمهر عنوان کرد: سرای محله فضایی برای مشارکت عملی شهروندان در امور شهر است.

وی افزود: امسال بیش از ۵۰ پروژه در کلانشهر کرج افتتاح خواهد شد و از این پس هر هفته روزهای شنبه یک پروژه در کرج به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز