خبرگزاری کار ایران

محبی خبر داد:

افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی کرایه تاکسی های مشهد در انتظار تایید فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۰۵

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: کرایه تاکسی‌های مشهد هنوز افزایش نداشته است و بعد از تأیید فرمانداری ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد محبی در این خصوص افزود: این افزایش قیمت به کلاس تاکسی‌ها و محل فعالیت آن‌ها بستگی دارد که باتوجه‌به استهلاک تاکسی متفاوت خواهد بود.

وی درباره تعداد مبتلایان به کرونا در این سازمان گفت: ۳۲ نفر از تاکسی‌رانان در مجموع به کرونا مبتلا شده‌اند که خوشبختانه ۲۴ نفر بهبود یافته و مشغول فعالیت در ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستند و ۸ نفر از همکاران ما در حال طی دوره درمان کرونا هستند و پس از طی این دوره به فعالیت خود بازمی‌گردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا ایستگاه مکانیزه دیگری در پل صیادشیرازی برای ضدعفونی تاکسی‌ها راه‌اندازی شد، علاوه بر این ایستگاه مکانیزه دیگری در میدان راه‌آهن فعال است و تمام ایستگاه‌های ورودی ما مجهز به دستگاه‌های ضدعفونی اتومات هستند.

وی افزود: تاکنون ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۵۰ هزار ماسک و دستکش، علاوه بر سبد کمک معیشتی در اختیار تاکسیرانان مشهدی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز