خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ایلنا خبرداد:

اصفهان همچنان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارد/ چاره ای جز رعایت فاصله گذاری اجتماعی نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۴۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اصفهان طی روز های گذشته همچنان در وضعیت زرد از نظر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارد و لازم است مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

طاهره چنگیز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در اصفهان افزایش داشته و سبب شده در وضعیت زرد قرار بگیریم.

وی با اشاره به آمار فوتی ها خاطرنشان کرد: با وجود اینکه آما ابتلا بالا است، اما خوشبختانه آمار فوتی ها پایین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: منطقه کاشان نیز در وضعیت زرد قرار دارد و در اصفهان هم شرایط به گونه ای است که فقط دو بیمارستان امین و خورشید برای درمان و بستری مبتلایان به بیماری کویید 19 اختصاص دارند.

وی تاکید کرد: چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نداریم و از شهروندان تقاضا می کنیم تا حد امکان از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

طبق گفته های کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از روز گدشته تا 15 خرداد ایران با بیش از 3500 نفر ابتلا به کویید 19 بالاترین رکورد ابتلا به این بیماری را ثبت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز