خبرگزاری کار ایران

بهاری مطرح کرد:

احتمال کناره گیری تیم ۹۰ ارومیه از ادامه رقابت‌های لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۲۶

مدیر عامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: با توجه به نامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، میزبانی از رقبا در ارومیه امکان‌پذیر نیست که در صورت تحقق این امر، کناره گیری ما از لیگ دسته یک، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

به گزاش ایلنا، یحیی بهاری با بیان این مطلب افزود: از ابتدای حضور در لیگ دسته یک، مکاتبه‌های زیادی با اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و مسئولان مربوطه برای حل مشکلات زیرساختی ورزشگاه‌ها  داشته‌ایم ولی تاکنون، ایرادها و مشکلات به قوت خود باقی‌مانده و سازمان لیگ نیز این بار به دلیل میزبانی هفته‌های پایانی با این موضوع برخورد محکم‌تری دارد.

وی اضافه کرد: مشکل ورزشگاه تختی نبود نورافکن برای برگزاری بازی‌های همزمان هفته‌های پایانی در ساعات شب و مشکل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز در خصوص جایگاه تماشاگران و چمن استفاده شده در آن است که مدت‌هاست برای حل آنها تلاشی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: سازمان لیگ از ابتدای این فصل نیز اجازه میزبانی به ارومیه نداده بود که با رایزنی و مکاتبات، حل مشکلات را به تاخیر انداختیم و در خانه از حریفان میزبانی کردیم ولی این بار به دلیل همزمان شدن دیدارهای هفته‌های پایانی، سازمان لیگ در نامه آخر خود انتقال میزبانی به استان غیر از آذربایجان‌غربی را اعلام کرده است.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه اظهار کرد: اگر قرار باشد با توجه به مدعی بودن تیم ۹۰ برای صعود به لیگ برتر، میزبانی به استانی غیر از آذربایجان‌غربی و شهری غیر از ارومیه واگذار شود، بهترین کار کنارکشیدن از لیگ و از دست رفتن سهمیه استان است.

تیم ۹۰ ارومیه اواخر خردادماه مسابقات خود را در لیگ دسته یک فوتبال آغاز خواهدکرد.

سازمان لیگ طی نامه‌ای به دلیل نواقص ورزشگاه تختی و ناتمام بودن ورزشگاه ۱۵هزار نفری، معرفی ورزشگاه در استان دیگر را برای رقابت‌های آتی تیم ۹۰ ارومیه درخواست کرده است.

گفتتی است جواب آزمایشات تست کرونای بازیکنان  تیم ۹۰ ارومیه منفی اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز