خبرگزاری کار ایران

با هدف راه اندازی کسب و کارهای نوین انجام شد؛

برگزاری رویداد تعاون ایونت و معرفی ایده‌های برتر

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۰۱۹

رویداد مجازی تعاون ایونت که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جهاد دانشگاهی برگزار شد، با معرفی 3 ایده برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این رویداد که با ارائه 15 ایده آغاز شد ،تعداد 9 ایده به بخش پایانی راه یافته که ایده سورغ خانم ترکی زاده در خصوص نمک درمانی، ایده چوب و رزین آقای زارع و ایده پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی آقای بادنوا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 به سه ایده برتر جوایزی تعلق و از سوی جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

رویداد مجازی "تعاون ایونت" رویدادی تخصصی جهت ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای نوین در قالب شرکت‌های تعاونی است که می‌توان از این طریق پلی بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران ایجاد کرد تا نیازهای خود و ایده های موجود را شناسایی کنند.

ایونت به معنای رویداد و پیشامد است و برگزاری یک رویداد می تواند راهی برای تعامل با برندها، سایر کسب و کارها، شبکه سازی و جذب مشتریان جدید و ارتباط با آنها و همچنین معرفی و عرضه محصولات و کسب و کارهای نو و نوآوری باشد.

همچنین بیش از سه هزار تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله کشاورزی، صنعت، معدن، دریا، آبزی‌پروری، خدمات و غیره با عضویت بیش از  یک ‌میلیون نفر در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که با توجه به این ظرفیت‌ها و حمایت‌های اداره کل تعاون و کار در بخش تسهیلات و استقبال از کسب و کارهای نوین، تعاون می‌تواند در بخش‌های مختلف بعنوان پیشران توسعه استان، فعال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز