خبرگزاری کار ایران

رتبه اول خراسان رضوی در گروه‌بندی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۶۱

استان خراسان رضوی در گزارش گروه‌بندی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها که از سوی وزارت کشور منتشر شد، رتبه اول در سال ۱۳۹۸ را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در گزارش عملکرد شوراهای استانی گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 1398، بررسی عملکرد استان‌ها نشان می‌دهد خراسان رضوی در کنار 5 استان اصفهان، البرز، بوشهر، تهران و خوزستان در خصوص شاخص تعداد و رسمیت جلسات از امتیاز بالاتری برخوردار است.

همچنین از نظر میزان حضور استاندار و طرح موضوعات اقتصادی مرتبط با محیط کسب و کار و اقدامات کارشناسی، خراسان رضوی به همراه استان‌های مرکزی و خوزستان بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده است.

از سوی دیگر در ارتباط با استقرار سامانه‌های نظرخواهی و دستور جلساتی که مرجع طرح آن تشکل‌های اقتصادی است، خراسان رضوی، تهران و خوزستان از بالاترین امتیاز برخوردار هستند.

ارائه مستندات به دبیرخانه مرکزی(شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی) و سایر ارتباطات و مکاتبات، شاخص دیگری است که خراسان رضوی، تهران، خوزستان و کرمان در صدر آن قرار گرفته‌اند.

 ارزیابی عملکرد استان‌ها بر اساس شاخص‌های مورد توافق وزارت کشور با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صورت گرفته و بر اساس آن خراسان رضوی در گزارش گروه بندی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها، رتبه اول در سال 1398 را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز