خبرگزاری کار ایران

ترکیب مجلس یازدهم شکل گرفت؛

تکیه نماینده کهنه کار و پدیده انتخابات تبریز بر صندلی دبیری هیات رئیسه مجلس یازدهم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۹۵

با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه اجلاسیه اول مجلس یازدهم محمدحسین فرهنگی و روح الله متفکر آزاد نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به ترتیب با 167 و 148 رأی در هیأت رئیسه مجلس یازدهم حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از مشخص شدن رئیس و نواب رئیس مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز، رأی‌گیری برای انتخاب‌ناظران و دبیران هیات‌رئیسه اجلاسیه اول دور یازدهم نهاد قانونگذاری انجام شد و محمد حسین فرهنگی و روح الله متفکر آزاد نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به ترتیب با 167 و 148 رأی در هیأت رئیسه مجلس یازدهم حضور خواهند داشت.

بر این اساس در انتخابات ناظران هیأت رئیسه تعداد آراء اخذ شده 268 رأی بود که بر اساس رأی نمایندگان محمدحسین فرهنگی با 167 رأی، علیرضا سلیمی با 129 رأی و محسن پیرهادی با 128 رأی به عنوان ناظران هیأت رئیسه برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین از میان کاندیداهای دبیری هیات رئیسه برای اجلاسیه اول مجلس یازدهم، سید ناصر موسوی لارگانی با 171 رأی، احمد امیرآبادی فراهانی با 165 رأی، حسینعلی حاجی دلیگانی با 149 رأی، روح الله متفکر آزاد با 148 رأی، علی کریمی با 127 رأی و محسن دهنوی با 119 رأی از مجموع 272 رأی مأخوذه به‌ عنوان دبیران هیات رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز