خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

پیکر یکی از غرق شدگان در سد سپیدرود پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۱۴

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله در رودخانه سپیدرود، گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر جسد یکی از غرق شدگان پیدا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود، اظهار کرد: روز شنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۶:۰۰ خبر غرق شدن دو جوان اهل سنگر شهرستان رشت، توسط اهالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی، افزود: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم‌های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان به پیدا شدن جسد یکی از غرق شدگان در حادثه اشاره و تصریح کرد: پس از عملیات جستجو در چند روز، جنازه یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود در حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر شهرستان رشت توسط نجاتگران هلال احمر و با اطلاع‌رسانی صیادان منطقه پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

وی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز