خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

موانع از سر راه فعالان اقتصادی برداشته می‌شود/ لزوم‌ حذف فاصله مدیران با تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۶۲

نماینده عالی دولت در البرز با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان بدون واسطه می‌توانند مشکلات و موانع خود را با استاندار در میان بگذارند، گفت: مدیران و مسئولان البرز که مانع راه پروژه های تولید و اشتغال شوند، توبیخ می شوند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ضمن بررسی 4 پرونده واحدهای دچار مشکل و اتخاذ تدابیر لازم، افزود: مصوباتی که این کارگروه در استان البرز داشت بیش از آنچه انتظار می رفت به سمت عملیاتی و اجرایی شدن رفت، پرونده ها با حضور دستگاه های مربوطه رسیدگی و حل شد.

وی ادامه داد: سال گذشته استان البرز در پرداخت تسهیلات مصوب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رتبه اول کشور را داشت و 10 درصد تسهیلات مصوب در کل کشور را البرز جذب کرده و در جذب اعتبارات تبصره 18 نیز حائز رتبه دوم کشور شدیم.

شهبازی گفت: در نشست مرتبط با تامین سرمایه در گردش واحدها و استفاده بیشتر از تسهیلات مربوط نوسازی و بازسازی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد در جلسه آینده 4 بانکی که بیشترین همراهی و تعامل را با این ستاد داشته اند معرفی و تقدیر شوند.

وی افزود: همچنین در نشست بعدی برترین مدیران که همراهی بیشتری برای رفع موانع تولید داشتند نیز مورد قدردانی قرار گیرند.

استاندار البرز اضافه کرد: طی چند سال خدمتم در استان البرز همواره اعلام کرده ام که اگر صاحبان واحد های تولیدی و سرمایه گذاران مراجعه کنند و گلایه ای از عدم توجه و ممانعت دستگاه های اجرایی و کندی روند خدمات رسانی برای توسعه و ایجاد واحد داشته باشند، جایزه دریافت خواهند کرد چراکه تسریع و تسهیل رسیدگی به امور ارباب رجوع را یک اصل مهم می دانم.

وی گفت: تاکنون امور بخوبی طی شده و امید است پیرو منویات مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید، بتوانیم امسال نیز همانند سال گذشته توفیقات ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال در البرز رقم بزنیم.

شهبازی افزود: باید فاصله ها را با تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداریم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و موانع آنها آشنا شویم و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: چند تفاهم نامه ملی در البرز منعقد شده که یکی از اهم آنها پروژه اشتغال مهارت محور است و البرز پایلوت کشور شد از این رو در طول 3 سال چند هزار اشتغال به واسطه این امر ایجاد خواهد شد.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی و تعامل مردم، گفت: از دولت تقدیر ویژه داریم که با عنایت ویژه به استان، هدیه بزرگی به فعالان اقتصادی استان داد و 3 شهرک بزرگ صنعتی البرز از شعاع 120 کیلومتری خارج شدند و اشتهارد بعنوان یک شهرستان کمتر برخوردار با این لغو ممنوعیت به بهشتی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

استاندار البرز افزود: براساس وضعیت استان و محورهایی که وزیر محترم کشور بعنوان سخنگوی ستاد اقتصادی کشور به استان ها ابلاغ کرده اند، برنامه ریزی خواهیم داشت.

شهبازی ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی البرز بدون واسطه می توانند مشکلات و موانع خود را با استاندار در میان بگذارند و پروتکل ها زمان بر از سر راه فعالان اقتصادی برداشته می شود.

وی گفت: با همراهی رییس کل محترم دادگستری، دادستان محترم مرکز استان، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و طبق بیانات رییس جمهور محترم دست مودت و دوستی را دراز می کنیم تا استان متراکم و مهاجرپذیر البرز در سال جاری آرامش بیشتری داشته باشد و به دور از حواشی با اتحاد و هم افزایی شاهد شکوفایی استان البرز باشیم.

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت‌های استان در سطح ملی افزود: امیدواریم با انسجامی که در درون استانداری و استان وجود دارد و همراهی و ارشادهای آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان شاهد بالندگی استان البرز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز