خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

آتش در ارتفاعات گچساران به طور کامل مهار نشده است/ در حال پایش منطقه هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۴۱

مدیرکل مدیریت بحران استان کهکیلویه و بویر احمد با بیان اینکه آتش به طور کامل در منطقه گناوه لری و خونگه بنار در ارتفاعات گچساران مهار نشده گفت: ۲ فروند بالگرد ارتش در استان همجوار برای امدادرسانی آمادگی دارند و برای کمک به عملیات با مسئولان هماهنگی شده است.

به گزارش ایلنا، وحید محمدی تبار با بیان این مطلب افزود: سپاه استان و تیپ ۴۸ فتح برای اطفا کامل حریق اعلام آمادگی و پشتیبانی کرده‌اند.

وی گفت: بنا به دستور استاندار محترم تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگه بنار عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.

محمدی تبار افزود: ۲ فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی دارند و برای کمک به عملیات با مسئولان هماهنگی شده است.

مدیرکل بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای مردمی و جوانان خودجوش و تیم ها و باشگاه‌های کوهوردی شهرستان هم برای حضور در عملیات اطفای حریق اعلام آمادگی کردند.

این مسئول تاکید کرد: منابع طبیعی موظف است تا ساعت 16 امروز منطقه را پایش و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کند تا امکانات و نیروی انسانی که دولت فراهم کرده است بتوانند در کنترل آتش سوزی موثرتر عمل کنند.

وی گفت: ادارات امور عشایر، محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان گچساران موظف است تمامی نیروها و پرسنل خود را راس ساعت ۱۶ جهت شرکت در عملیات به محل فرودگاه شهید امید بخش گچساران فراخوان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز