خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل هواشناسی استان:

هوای مناطق غربی کرمانشاه غبار آلود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۰۹۹

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات امروز (دوشنبه) هوای برخی شهرهای نواحی غربی و جنوب غربی استان را غبارآلود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی محمد زوراوند اظهار داشت: با شرایط نامساعد جوی که با وزش باد همراه شده است انتظار می رود تا عصر امروز به فعالیت خود ادامه دهد و در ساعاتی از بعدازظهر شاهد وزش باد نسبتا شدید باشیم.

وی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید شرایط را برای غبارآلود شدن هوا بخصوص در شهرهای نیمه غربی مانند قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، سومار، ازگله و تازه آباد فراهم می کند.

زوراوند با بیان اینکه کرمانشاه نیز از پدیده گردوغبار در امان نخواهد بود، تصریح کرد: سرعت وزش باد در برخی ساعت ممکن است به حدود ۴۰ متر بر ساعت و یا حتی بیشتر نیز برسد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: البته از عصر امروز به بعد شرایط بهتر و از آلودگی هوا در نقاط مختلف بویژه شهرهای یاد شده کاسته می شود.

وی گفت: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه بالای صفر و امشب نیز در خنک ترین حالت به ۱۳ درجه بالای صفر می رسد.

زوراوند تصریح کرد: سومار با ۴۳ و قصرشیرین با ۴۲ درجه گرمترین نقاط امروز استان خواهند بود و کنگاور با هفت و سنقروکلیایی با هشت درجه بالای صفر نیز امشب خنک ترین نقاط خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز