خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

۱۴۰۰ فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری در قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۵۸

فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون حدود ۱۴۰۰ فقره بازرسی نظارتی از تاسیسات گردشگری استان قزوین انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این بازرسی ها با هدف نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل های وزارت گردشگری و ستاد استانی مقابله با این بیماری در تاسیسات و مجموعه های گردشگری و همچنین نظارت بر فرایند ارایه خدمات این واحدها ارایه شد.

نادر محمدی افزود: در این مدت بیش از چهل فقره اخطار به واحدهای محتلف ارایه شده و همچنین چهار واحد نیز پلمب شده است.

وی با اشاره به تعطیلی بیشتر تاسیسات گردشگری به دلیل شیوع کرونا از اوایل اسفند ماه تاکنون، اظهار امیدواری کرد فعالیت این واحدها در مناطق سفید از این پس با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب و فاصله گذاری اجتماعی از سرگرفته شود.

این مسئول همچنین گفت: بازرسان تاسیسات گردشگری در تعطیلات عید سعید فطر با حضور مستمر خود بر فعالیت این اماکن نظارت می‌کنند، ضمن آنکه شهروندان‌می‌توانند شکایات خود را نیز ثبت کنند تا در کمیسیون‌های رسیدگی به شکایات دفاتر خدماتی مسافرتی، واحدهای پذیرایی و واحدهای اقامتی مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

وی همچنین از گردشگرانی که به استان قزوین سفر می کنند و از تاسیسات گردشگری این استان بهره مند می شوند نیز خواست تا فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات‌بهداشتی را برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود با جدیت رعایت کنند.

استان قزوین دارای ۲۴۱ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل ۱۰۳ مجتمع پذیرایی، ۸۷ واحد اقامتگاهی، ۴۸ دفتر مسافرتی و سه آموزشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز