خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه جهت استفاده گردشگران و ایجاد رونق اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۶۱

فرماندار اسکو با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ایلخچی و احیای دریاچه ارومیه بر استفاده حداکثری از ظرفیت این سواحل تاکید و خواستار ساماندهی این سواحل جهت استفاده گردشگران و رونق اقتصادی منطقه شد.

بابک رضی‌منش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تغییر و تحولات اخیر مسئولان این شهرستان اظهار داشت: تغییر و تحول، برنامه، ایده و انگیزه جدید را به هر مجموعه تزیق می‌کند و مبنای انتصاب مدیران بر اساس اصل شایسته سالاری، کارآمدی و همسویی با برنامه‌ها و اهداف دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: استفاده از نیروی‌های جوان، متخصص، کارآمد و پرانگیزه راه حل بسیاری از مشکلات کشور بوده و انتخاب و اعتماد به جوانان کلید واژه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب است و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی و مسیر توسعه کشور در تمام ابعاد به عمل و اندیشه جوانان گره خورده است.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه وجود ظرفیت‌های بخش ایلخچی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری را فرصتی بی نظیر برای توسعه پایدار این بخش برشمرد و بر استفاده حداکثری از این مزیت‌ها و برنامه ریزی برای بارور کردن آنها تاکید کرد.

رضی‌منش با اشاره به ظرفیت صنعتی و کشاورزی این بخش، وجود چندین واحد بزرگ صنعتی و تولیدی استان گفت: پیشتازی این بخش در تولید چندین محصول مهم و استراتژیک کشاورزی از جمله پسته و قرارگیری در پل ارتباطی میان شمال و جنوب استان موقعیتی ویژه را به این بخش داده است.

لزوم ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه جهت استفاده گردشگران و ایجاد رونق اقتصادی

وی توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی در راستای حفظ هویت فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: فرهنگ فولکلور بخش ایلخچی، مراسم و آئین قربانیِ، آداب و رسوم سنتی فرصتی بزرگ در توسعه گردشگریِ فرهنگی باید تقویت و رویداد نگاری شود.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این بخش و احیای دریاچه ارومیه بر استفاده حداکثری از ظرفیت این سواحل تاکید کرد و خواستار ساماندهی این سواحل زیبا جهت استفاده گردشگران و رونق اقتصادی منطقه شد.

رضی منش با اشاره به اقدامات بسیار مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید در راستای احیای دریاچه ارومیه ابراز کرد: باید این اقدامات برای مردم و افکار عمومی تبیین شود؛ از ابتدای سال ۹۲ و شروع به کار دولت شاهد افزایش ۸۸ سانتیمتری ارتفاع و وسعت ۶۴۷.۵ کیلومتر مربع دریاچه ارومیه بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز