خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبرداد؛

اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از اشتغالزایی به شکل مستقیم برای حدود ۳۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی بهره‌بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: بیشترین اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین، حیدریه، خرمدشت و آراسنج است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: با احداث طرح‌های تولیدی براساس قرارداد منعقد شده بین شرکت شهرک های صنعتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، میزان اشتغالزایی مستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به ۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

خانپور ادامه داد: نزدیک به یک‌هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره‌برداری هستند.

وی یادآور شد: بیش از ۵۰۰ طرح تولیدی نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست احداث قرار دارند که ۵۰ مورد آنها در مرحله نصب ماشین آلات قرار داشته و امیدواریم بیشتر آنها در سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه در سال جهش تولید تلاش داریم تا در جذب سرمایه گذار و واگذاری اراضی به بخش خصوصی برای ساخت واحدهای تولیدی همچنان در ردیف استان های برتر قرار داشته باشیم،افزود: امیدواریم امسال در کنار واحدهای تولیدی جدید، با احیای ۱۰۰ واحد راکد بتوانیم باعث اشتغالزایی بیش از ۱۵۰۰ نفر شویم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز