خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

طرح برخورد با دارندگان سلاح‌های سرد در تاکستان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۸۹۹

نیروی انتظامی تاکستان با دستور قضایی دادستان این شهرستان، ملزم به برخورد فوری با مرتکبان جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حسین رجبی در خصوص اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح‌های سرد، گفت: متاسفانه یکی از جرایمی که بیشترین آسیب اجتماعی را در شهرستان ایجاد کرده، استفاده برخی افراد از سلاح سرد مانند چاقو، پنجه بوکس و اشیا نوک تیز در نزاع و درگیری‌ها است.

 دادستان تاکستان افزود: به منظور کاهش این آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، رعایت حقوق عامه، داشتن شهری سالم و عاری از جرم، ارتقا امنیت اجتماعی و از بین بردن زمینه بروز جرایم خشن، مقرر شد کلیه ضابطان عام آموزش دیده پس از اعلام جرم به آنان، در اجرای ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری اقدامات لازم را برای جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم یا متهمان از قبیل جلب و دستگیری اعمال کنند.

رجبی تصریح کرد: در صورتی که ضابطان مشاهده کردند اشخاصی اقدام به حمل قمه، شمشیر، قداره، پنجه بوکس و... می‌کنند اما قصد آنان از حمل، درگیری فیزیکی و ضرب و جرح نیست به جهت پیشگیری از وقوع جرم نسبت به جمع آوری سلاح‌های مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز