خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری:

تونل ضد عفونی‌کننده در پایانه مسافربری قزوین نصب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۸۷

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا دستگاه تونل ضدعفونی‌کننده در پایانه مسافربری آزادگان قزوین نصب و راه اندازی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی محمدحسینی با بیان اینکه اقدامات پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده و ادامه دارد، اظهار کرد: تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان قزوین برای مقابله با کرونا و اطمینان خاطر مراجعه‌کنندگان نصب شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری افزود: این تونل هم برای عابرین پیاده و هم برای خودروها قابل استفاده است.

محمد حسینی با بیان اینکه هدف از این اقدامات، پیشگیری از گسترش ویروس کرونا است، بیان کرد: تونل ضدعفونی در ورودی اصلی پایانه نصب شده که مراجعان به محض ورود در تونل با حساسیت سنسور حرکتی، به طور تمام قد با پاشیدن مایع مخصوص و استاندارد، ضدعفونی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود و همکارانمان حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندانی است که اتوبوس را به‌عنوان وسیله تردد انتخاب می‌کنند، گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم، هنگام استفاده از اتوبوس، ضمن رعایت بهداشت فردی، از ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش استفاده کرده و در صورت بروز علائم سرماخوردگی، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده نکنند.

این مسئول  با دعوت از مردم برای رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی در این مقطع، یادآور شد: لازم است شهروندان در شرایط فعلی اقدامات روزمره غیرضروری خود را متوقف کنند، بهداشت فردی و عمومی را رعایت و تا حد امکان در منازل بمانند تا شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز