خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن به ایلنا خبر داد:

دوبانده شدن یک و نیم کیلومتر از محور بردسکن- خلیل آباد در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۷۸

فرماندار بردسکن گفت: ۱۵۰۰ متر از محور بردسکن به سمت خلیل آباد تا پایان خردادماه آسفالت و زیر بار ترافیک می رود.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اگرچه اعتبار این پروژه مربوط به سال 94 است ولی پیمانکار پروژه مکلف است با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان طبق قرارداد منعقد شده این پروژه را تکمیل کند که با توجه به قول مساعد اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار پروژه تا پایان خردادماه این محور آسفالت و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

فرماندار بردسکن گفت: تسریع در دوبانده شدن محور بردسکن به خلیل‌آباد، جزو اولویت این شهرستان بوده، ولی امکان اینکه این پروژه بدون تخصیص اعتبار ملی به بهره‌برداری برسد، وجود ندارد ولی آنچه مهم بوده این است که آسفالت و دوبانده شدن این محور از آرزوهای مردم و جزو اولویت‌های فرمانداری بردسکن است.

وی با اشاره به ترافیک محور بردسکن به خلیل آباد گفت: بردسکن در یک شاهراه ارتباطی برای عزیمت مسافران و رانندگانی است که قصد سفر به استان‌های مختلف از جمله تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، یزد، فارس و کرمان را دارند.

فرماندار بردسکن با تاکید بر اینکه اولویت این شهرستان اجرای سریع احداث این محور است تا از تصادفات ناگواری که هرچند گاه اتفاق می‌افتد، جلوگیری شود، ادامه داد: تسریع در اجرای این پروژه امری ضروری است و فرمانداری به جد پیگیر اجرای عملیات ساخت این پروژه از طریق استان و کشور و نیز پیگیری توسط نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی است.

شاکری تصریح کرد: همان طور که محور شادمهر به کاشمر در اولویت قرار گرفته، محور بردسکن-خلیل‌آباد هم به موازات آن لازم است دارای پیشرفت مناسب کاری باشد، زیرا بار ترافیکی این محور همچون محور شادمهر به بردسکن و انابد است که روزانه محل تردد صدها خودروی سبک و سنگین از این محور قرار دارد.

وی در تماس تلفنی با معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خواستار هرچه سریعتر دوبانده شدن این محور شد و گفت:خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته است که امید است با تخصیص اعتبارات لازم شاهد تکمیل این پروژه حیاتی در منطقه باشیم. 

شاکری گفت: سهم شهرستان بردسکن از اجرای پروژه دوبانده کردن محور بردسکن تا خلیل آباد تنها 8 کیلومتر است که با بهره برداری از 1500 متر،  6 و نیم کیلومتر دیگر از حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن باقی می‌ماند که امید است با تزریق اعتبارات  سال جاری و سال آینده شاهد بهره برداری از این قطعه نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز