خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

برای برگزاری کلاس‌های دانشگاه هفته آینده تصمیم گیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۴۴

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هفته آینده تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مدارس و مراکز آموزشی از ۲۷ اردیبهشت ماه به شکل غیر الزامی دایر می‌شوند،و بر اساس این مصوبه، مدارس سراسر استان دایر خواهد بود، اما حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست.

پورمحمدی‌گفت: دایربودن مدارس ارتباطی به وضعیت شهرها اعم از پرخطر و کم‌خطر نداشته و دانش‌آموزانی که قصد رفع اشکال دارند، می‌توانند بر سر کلاس حاضر شوند و به جز تصویب برگزاری حضوری و غیرحضوری کلاس‌های دوره‌ دکتری، هنوز در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری نشده و تصمیم نهایی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هفته آینده مشخص خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص بازگشایی مراکز فرهنگی و مذهبی استان، گفت: این مراکز در مناطق سفید و کم خطر دایر شده‌اند و در مورد مابقی مناطق نیز احتمالا پروتکل‌هایی طی هفته جاری تعریف و اقدام به بازگشایی این مراکز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز