خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتظامی‌استانداری آذربایجان‌شرقی خبرداد:

دستگیری 1833 قاچاقچی در آذربایجان شرقی ظرف یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۸۹

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی اعلام کرد: سال گذشته تعداد یکهزار و 833 نفر قاچاقچی در این استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جهانگیر اسکندرزاده در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان، ارزش کشفیات قاچاق شده از این افراد را حدود 153میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این زمینه یکهزار و677 پرونده تخلف و قاچاق تشکیل شده است.

وی میزان افزایش ارزش کشفیات کالای قاچاق در آذربایجان شرقی طی سال گذشته را 34 درصد بیشتر از سال 1397 اعلام کرد و ادامه داد:  از این قاچاقچیان تعداد یک هزار و48 دستگاه انواع خودرو کشف و توقیف شده است.

اسکندرزاده با تاکید بر شناسه دار کردن برخی کالاها مثل لوازم خانگی در این ستاد، اظهار داشت: بر این اساس کلیه کالاهای تولیدی در سطح عرضه و ورودی از مبادی رسمی، شناسه دار شده اند اما کالاهایی که از مبادی غیررسمی وارد می شوند مشمول کالاهای قاچاق هستند.

وی بر لزوم تسریع در صحت سنجی انبارهای آذربایجان شرقی به ویژه در شهرستانها تاکید و اضافه کرد: در این استان تعداد 35 هزار انبار وجود دارد که در یک و نیم سال گذشته 21 هزار و 231 انبار تأیید شده اند و 9 هزار و 951 انبار در انتظار تأیید هستند.

اسکندرزاده هدف از صحت سنجی انبارها را کمک به تولید داخلی، داشتن اطلاعات کافی از موجودی انبارها و تسریع در تزریق کالاها و اجناس موجود در این انبارها در مواقع لزوم به بازار و رفع نیاز مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز