خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد ؛

راه‌اندازی سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌ها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۲۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور، همزمان با چند استان دیگر در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۴۱ از سال‌ها پیش و به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت داشت اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس‌ها در خود استان‌ها فراهم شده است.

به گفته وی، به همین منظور سه تن از کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت راه‌های استان خواهند بود.

حق‌لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ قزوین به آنها دست یابند.

  مدیرکل راهداری استان ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی هستند که شهروندان از طریق تماس با این سامانه می‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در استان‌ها با تمرکز زدایی از ستاد مرکزی، موجب تسریع در پاسخگویی شده و مدیران استان‌ها در صورت دریافت گزارش در خصوص راه‌های حوزه استحفاظی خود می‌توانند در حداقل زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز