خبرگزاری کار ایران

در استان البرز اعلام شد؛

ساعات کاری پایگاه های انتقال خون در شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۹۹

مدیرکل انتقال خون البرز از فعالیت دو پایگاه انتقال خون استان در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایلنا، میرمحمدعلی حسینی با اعلام ساعات کاری پایگاه های انتقال خون در شب های قدر، گفت: در طول این ایام، دو پایگاه مرکزی انتقال خون استان واقع در ۴۵ متری گلشهر و پایگاه میدان توحید کرج آماده خدمات‌رسانی به مراجعان هستند.

وی افزود: پایگاه مرکزی انتقال خون استان در روزهای سه شنبه ۲۳ اردیبهشت، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت و شنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد میزبان اهداکنندگان استان است.

حسینی عنوان کرد: این پایگاه در روزهای چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت و و یکشنبه ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از اهداکنندگان اقدام می‌کند.

این مسئول با اشاره به ساعات کاری پایگاه میدان توحید در این ایام نیز گفت: این پایگاه هم ۲۳، ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد و ۲۴ و ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از مراجعه کنندگان اقدام می کند.

حسینی در پایان گفت: هر فرایند اهدای خون به طور متوسط ۴۵ دقیقه زمان می‌برد به همین دلیل از اهداکنندگان البرزی درخواست می‌شود در این شب‌ها از ازدحام بیش از حد در مراکز انتقال خون خودداری کنند تا خللی در این فرایند پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز