خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

گره ترافیکی در صدمتری مشهد به دلیل عملیات شرکت آب و فاضلاب است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۶۴

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: بار ترافیکی ایجاد شده در بزرگراه بابا نظر در صدمتری مشهد به سبب عملیات شرکت آب و فاصلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص ترافیک حدفاصل پل فجر و میدان امام حسین'ع' افزود: با توجه به عملیات حفاری که مربوط به شرکت آب و فاضلاب بوده و حدود ۳ الی ۴ متر از حاشیه بزرگراه را برای حفاری و عملیات لوله‌گذاری مسدود کرده که این موجب ایجاد بار ترافیکی در برخی از ساعات شبانه روز در این محدوده شده است.

وی تصریح کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی را برای روان سازی ترافیک این محدوده در ساعات پیک اندیشیده و انجام داده است.

سرهنگ دهنوی بیان کرد: یکی از اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این زمینه، محدودیت و ممنوعیت ورود کامیون‌های این سازمان به این محدوده است.

وی بار دیگر فعالیت و عملیات عمرانی در حد فاصل پل فجر و میدان امام حسین را علت ایجاد بار ترافیکی دانسته و ادامه داد: گاهی این ترافیک به محدوده پل رسالت نمی‌رسد اما گاها در ساعات پیک رفت و آند مردم این ترافیک تا میدان امام حسین نیز ادامه می‌یابد.

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی تشریح کرد: لازم به ذکر است که در ساعات اوج مصرف، فعالیت این سازمان را متوقف کرده و از ورود ماشین‌های عمرانی به این محدوده جلوگیری می‌شود.

سرهنگ دهنوی خبر داد: این عملیات نباید زیاد طولانی شده و تا انتهای ماه مبارک باید به اتمام برسد، چرا که قطعا بعد از ماه رمضان این محدوده بار ترافیکی بیشتری را داشته و در صورت امداد این عملیات حفاری و عمرانی بار ترافیکی و گره ترافیکی شدیدی را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز