خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

مدارس قزوین از ۲۷ اردیبهشت ماه دایر است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۸۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدارس استان قزوین برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان از ۲۷ اردیبهشت ماه باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: در ستاد مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا مقرر شد که مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد برای رفع اشکال درسی دانش اموزان بازگشایی شوند، اما حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و کاملا اختیاری است.

معاون سیاسی استاندار افزود: مدیران مدارس موظفند، کلاس‌ها و محوطه مدرسه را روزی حداقل دوبار ضد عفونی کنند.

حبیبی ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای حضور دانش آموزان در مدارس الزامی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است مدت بازگشایی مدارس کمتر از یک ماه شود زمان برگزاری امتحانات اعلام خواهد شد.

این مسئول در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها عنوان کرد: برای این موضوع هم شنبه هفته آینده در ستاد مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

 معاون سیاسی استاندار در ادامه با بیان اینکه وضعیت دو شهرستان آبیک و آوج سفید است، ادامه داد: در این دو شهرستان مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی بازگشایی می‌شوند، اما حضور مردم در این مکان‌ها نباید بیشتر از نیم ساعت شود.

حبیبی از مردم خواست در صورت حضور در مساجد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همراه خود سجاده و مهر داشته باشند.

 به گفته وی، همچنین استفاده از سرویس بهداشتی در این مکان‌ها وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت شهرستان‌های بوئین زهرا و البرز زرد و شهرستان‌های قزوین و تاکستان قرمز است، گفت: برای این شهرستان‌ها هم به منظور برگزاری مراسم شب‌های قدر برای بازگشایی تعداد محدودی از مساجد برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز