خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۴۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس اصفهان و کشف ۶۵ کیلو تریاک خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی‌حاجیان با اعلام این خبر افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و گروهی از ماموران به محورهای مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

 فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان نائین شناسایی و توقیف شد.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو مقدار ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، افزود : در این پرونده یک نفر دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز