خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان خبر داد:

کشف 12 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در طرح 72 ساعته پلیس

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۴۰

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از اجرای طرح 72 ساعته پلیس و کشف 12 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا بینقی اظهار داشت: تامین و برقراری امنیت و آرامش اجتماعی به‌خصوص در حوزه سرقت از جمله مأموریت های پلیس آگاهی در جامعه است که این مهم با پیگیری‌های مجدانه و شبانه‌روزی این مجموعه در این استان دنبال می‌شود. 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان در همین راستا با همراهی و تعیین وظایف یگان‌های اجرایی در سطح استان اقدام به اجرای طرح 72 ساعته مبارزه با سارقین وسایط نقلیه کردند. 

سرهنگ بینقی از دستگیری یک سارق با اعتراف به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان سمنان خبر داد و گفت: مأموران در مراحل بعدی موفق به کشف 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 5 دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت بلاصاحب و رهاشده در سطح استان شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در پایان با اشاره به اینکه اکثر بزهکاری‌ها و سرقت‌ها از باغات، مزارع، اماکن خصوصی و همچنین کیف‌قاپی‌ها با استفاده از وسایط نقلیه موتوری مسروقه انجام می‌گیرد با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در اجرای اینگونه طرح‌ها از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از وقوع انواع جرائم را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز