خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۱۵۲ مورد املاک مشمول بند ۱۴ در سطح مناطق ۵ گانه شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۲۹

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری رشت از شناسایی ۱۵۲ مورد املاک مشمول بند ۱۴ در سطح مناطق ۵ گانه شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدباقر بشر دانش از شناسایی ۱۵۲ مورد املاک مشمول بند ۱۴ در سطح مناطق ۵ گانه شهرداری خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و به منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان با برنامه ریزی های انجام گرفته در سطح مناطق ۵ گانه این حوزه اقدام به شناسایی اماکن و معابری که به هر نحوی موجبات خطر برای شهروندان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر محلات مناطق ۵ گانه شهرداری به دلیل داشتن بافت فرسوده و وجود خانه های مخروبه و قدیمی مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده اند در همین راستا پس از شناسایی و بررسی توسط کارشناسان به مالکان و صاحبان اماکن، ابلاغ مهلت معین به موقع اجرا صادر شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشتر موارد شناسایی شده مربوط به منطقه دو است، گفت: در سه ناحیه این منطقه تاکنون ۱۰۴ مورد ملک مشمول بند ۱۴ شناسایی شد که با توجه به اهمیت جان شهروندان بیشتر این موارد رفع خطر شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری رشت، همچنین رفع خطر از معابر عمومی، دامنه‌ها، سربندی‌ها و دیوار‌های متروکه، پر کردن و پوشاندن چاه‌ها و چاله های واقع در معابر ، را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد و در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد این چنینی با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل نمایند و از گذاشتن هر نوع اشیاء سنگین و قابل سقوط در بالکن ها و ایوان‌های مشرف به شارع عام خودداری کرده و از استحکام سایه بان ها و پنجره های منازل و آپارتمان‌ها اطمینان یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز