خبرگزاری کار ایران

با هدف تقویت آموزش های مهارتی معلولان؛

تفاهم‌نامه همکاری اداره فنی وحرفه‌ای قزوین و کانون توانا به امضاء رسید

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۲۴

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین و کانون معلولان توانا با هدف تقویت آموزش‌های مهارتی در جامعه معلولان به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در آئین عقد این تفاهم نامه افزود: در قالب این تفاهم نامه دوره های آموزش رشته های مهارتی متناسب با توانمندی‌های معلولان تعریف و اجرا و آزمون های مربوطه نیز برگزار می شود.

محسن مددی با اشاره به لزوم ارتقای سطح توانمندی های معلولان با بهره گیری از امکانات دستگاه های مختلف از جمله آموزش فنی و حرفه ای، افزود: برگزاری مسابقات مهارتی بین معلولان از دیگر بندهای این تفاهم نامه به شمار می رود.

این مسئول اظهار داشت: کانون معلولان توانا یک تشکل نمونه در سطح کشور است که در زمینه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی های آنان بسیار موفق عمل کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت های متفابل ( اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون معلولان توانا) بتوان مهارت و دانش فنی افراد معلول را ارتقا بخشید.

موسسه غیردولتی کانون معلولان توانا در سال ۱۳۷۴ به منظور حمایت از حقوق اجتماعی معلولان و فرهنگ سازی در این زمینه تشکیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز