خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد ؛

کارگروه های تخصصی هفته فرهنگی شهرستان شفت تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۲۵

فرماندار شفت گفت: کارگروه های تخصصی هفته فرهنگی شهرستان شفت تشکیل شود.

به گزارش ایلنا از شفت، نخستین نشست ستاد برگزاری هفته فرهنگی شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد  .

سید محسن موسوی فرماندار شفت در این نشست گفت: با وجود اینکه همه مسئولین و مردم در این روزها و هفته ها بر روی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس متمرکز شده اند تصریح کرد : نباید برنامه های توسعه محور در شهرستان در چنین شرایطی به حاشیه رود و متوقف شود .

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تدبّر و بهره گیری بیشتر از افکار حسنه  برای رسیدن به آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد : باید به دور از افکار ناامید کننده و رویاپردازی های بدون کوشش ، در حقایق زندگی کنیم و راه رسیدن به آینده ای بهتر را ترسیم کنیم .

موسوی با برشمردن ظرفیت های مختلف شهرستان شفت در حوزه های مختلف کشاورزی ، گردشگری ، صنعت و نیروهای انسانی مستعد و تاثیرگذار  این شهرستان را به لحاظ فرهنگی و تاریخی بسیار غنی دانست افزود : هفته فرهنگی شهرستان شفت و روز بزرگداشت شفت نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی و مشارکت دادن نخبگان ، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در برنامه های توسعه محور است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی هفته فرهنگی شهرستان شفت باید با حضور کارشناسان مسئول و  متخصصان و صاحبان فکر و ایده تشکیل و برنامه های آن پیگیری شود گفت : برگزاری نمودن روز بزرگداشت شفت با همه کاستی ها می تواند یک آغاز و تجربه ای ارزنده برای سال آتی باشد . 

نماینده دولت در شفت خواستار ارائه فرصت و ظرفیت های گوناگون این شهرستان توسط دستگاه های متولی شد و تصریح کرد : مهمترین محصول این برنامه فرهنگی حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت است .

 قرار است در هفته فرهنگی شهرستان شفت توانمندی های مختلف این خطه پس از احصا و دسته بندی در قالب برنامه های توسعه محور عرضه و بر هویت تاریخی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی آن تاکید شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز