خبرگزاری کار ایران

تهیه و ارسال درسنامه مکتوب برای دانش آموزان مناطق فاقد پوشش اینترنتی و تلویزیونی

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۵۲

استاندار هرمزگان گفت: در این مدت آموزش تعطیل نبوده و معلمان بزرگوار از طریق فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی نسبت به تدریس و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته معلم، از تمامی معلمان برای تربیت نسل آینده ساز کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل وجود بیماری کرونا، افزود: در این مدت آموزش تعطیل نبوده و معلمان بزرگوار از طریق فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی نسبت به تدریس و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان اقدام کرده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: برای دانش آموزانی که در مناطق فاقد هرگونه پوشش اینترنتی و تلویزیونی در استان هرمزگان ساکن هستند، درسنامه مکتوب توسط آموزش و پرورش استان، تهیه و ارسال شده که نتایج خوبی نیز داشته است.

همتی تصریح کرد: علاوه بر اینکه در یک مرحله دیگر نیز درسنامه مکتوب برای این دانش آموزان تهیه و ارسال می شود، مکاتبات و پیگیری‌هایی از طریق بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان برنامه و بودجه کشور خواهیم داشت، تا برای دانش آموزانی که در مناطق دارای پوشش اینترنتی ساکن هستند اما دستگاه های هوشمند برای آموزش از طریق فضای مجازی را ندارند، دستگاه هوشمند تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه ویژه به دانش آموزان پیش دانشگاهی در آستانه شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها، تاکید کرد و بیان داشت: از طریق فضای مجازی و صدا و سیما، برنامه های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی استان تهیه و ارائه شود تا شاهد موفقیت بیشتر آنها در آزمون سراسری باشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۶۰۰ کلاس درس جدید در استان هرمزگان با مشارکت خیرین، بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از بودجه‌های استانی و ملی، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز