خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام باند سارقان در رشت/ ۷ مرد و ۲ زن دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۴۵۹

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به انهدام باند سارقان با ۷۵ فقره سرقت در شهرستان رشت، گفت: در این رابطه هفت مرد و دو زن دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به انهدام باند سارقان لوازم منزل و خودرو در شهرستان رشت، اظهار کرد: این باند به انجام ۷۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در همین راستا گشت‌های نامحسوس و محسوس در سطح شهر افزایش یافت.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و اقدامات شبانه روزی، سریالی و باندی بودن سرقت‌ها برای مأموران انتظامی محرز شد، گفت: پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده متهمان این پرونده و مخفیگاه آنها در شهر رشت شناسایی شد.

وی با بیان اینکه اکیپی از مأموران کلانتری ۱۲، ۱۳ و ۲۲ با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: متهمان این پرونده که ۷ مرد و ۲ زن بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۷۵ فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو در سطح شهرستان رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به سابقه دار بودن سارقان، گفت: با دستگیری و انهدام این باند تعدادی از اقلام سرقتی کشف و تحویل مال باختگان شد و سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع اکثر سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست با مجهز کردن منازل و خودروهای خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز