خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبرداد:

طرح ضربتی جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های غیرمجاز در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۱۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز اجرای طرح جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های غیر مجاز در سطح شهر به منظور ساماندهی و انضباط بخشی به امور حمل و نقل خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی و انضباط بخشی به امور حمل و نقل مسافران درون شهری و حمایت از تاکسیرانان شهر قزوین، طرح ضربتی جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های غیر مجاز به اجرا درآورده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: بر همین اساس، فعالیت تاکسی‌های پلاک ع (تاکسی‌های زرد حمل مسافر برون شهری) و تاکسی‌های دیگر شهر‌های استان همچون محمدیه، اقبالیه، بیدستان، الوند، تاکستان و بوئین زهرا که به طور غیرقانونی به جا به جایی مسافر در قزوین می‌پردازند، ممنوع است و در صورت مشاهده، تاکسی‌های آنان توسط نیرو‌های گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی توقیف و مدارک آنها نیز ضبط خواهد شد.

وی اضافه کرد: فعالیت این گونه تاکسی‌ها علاوه بر ایجاد بی نظمی در خطوط تاکسیرانی و ایجاد ترافیک در سطح شهر، موجب کاهش درآمد تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین می‌شود و با توجه به این که سازمان تاکسیرانی مسئولیتی در قبال تخلفات دریافت کرایه و اشیای جا مانده در این گونه تاکسی‌های متخلف ندارد، از شهروندان به جد تقاضا داریم که از استفاده از این تاکسی‌ها خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در اجرای این طرح، ۸ نفر نیروی بازرسی در ۴ خودروی مخصوص گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در تقاطع ها، میادین و گذر‌های هسته مرکزی شهر حضور دارند و از فعالیت تاکسی‌های غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز