خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم خلیل آباد مطرح کرد:

کسری بودجه امسال بیش از 140 هزار میلیارد تومان است/ کارگران عامل اصلی جهش تولید در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۷۸

منتخب مردم شهرستان های خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ گفت: طبق نظر اقتصادانان کشور برای سال 99 بیش از 140 هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت و این موضوع را رئیس کل بانک مرکزی نیز تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، حجت الاسلام جواد نیک بین در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری خلیل آباد که با حضور فرماندار این شهرستان در محل گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه به این موضوع اذعان داریم که دست دولت در بودجه خالی است ولی نباید برای تامین برخی بودجه های کشور حق و حقوقات کارگران عزیز نادیده گرفته شود.

وی به شعار "جهش تولید" توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد شعار جهش تولید اتفاق بیافتد ، مولد و عامل اصلی این جهش کارگران هستند.

منتخب مردم شهرستان خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قراردادهای کارگران واقعا یک کارگر حقوقش رعایت می شود؟ بیان کرد: آیا حق و حقوقات و مزایای کارگران طبق تورم هر ساله افزایش پیدا می کند ؟ سال گذشته نرخ تورم 38 درصد بود ولی حقوق کارگران 21 درصد افزایش پیدا کرد ، چرا ؟

نیک بین با بیان اینکه آیا کارگران در شهرهای مختلف جایی به عنوان خدمات رفاهی مثل سایر مسئولان در کشور دارند یا خبر ؟ گفت: دولت کنونی و دولت‌های گذشته در این خصوص چقدر کار کرده اند؟ واقعا جایگاه و عزت یک کارگر کجاست؟

وی به دیدار اخیر خود با استاندار خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: در این دیدار به استاندار قول دادم که در مجلس یازدهم قوانین مزاحم کار و تولید را در کشور برداریم و از این رو شما هم قول بدهید مسئولان مزاحم کار و تولید را در سطح استان بردارید.

منتخب مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بعضی بروکراسی های اداری در کشور گفت: واقعا چرا باید اخد یک مجوز برای کارخانه صنعتی در کشور یک سال طول بکشد؟ چرا دریافت پایان کار در شهرداری‌ها اینقدر پرسه طولانی دارد؟ بایستی این بروکراسی های نحس اداری در کشور برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز