خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

۵۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۹۵

۵۲ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و تامین غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان در استان قزوین راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین با اعلام این خبر گفت: این آشپزخانه ها در نقاط مختلف استان قزوین فعال شده و در ماه مبارک رمضان در خدمت نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا هستند.

مهرعلی حق گویان با بیان اینکه آشپزخانه های مهدوی در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: در مجموع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و در اختیار نیازمندان و محرومان قرار می گیرد.

این مسئول گفت: هزینه‌های طبخ و پخت غذاهای گرم در این آشپزخانه ها از محل کمک های اهدایی مردمی و خیران تامین شده است.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر توزیع غذای گرم، اهدای بسته های معیشتی در سه مرحله به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا و افرادی که شغل خود را به دلیل این بیماری از دست داده و نیازمند هستند،ارایه می شود.

۳۱ هزار خانوار معادل ۵۸ هزار نفر که ۴.۶ درصد جمعیت استان قزوین را شامل می‌شود، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز