خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم مجازی درگذشتگان کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۵۰

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: نشست جوانان بشر دوست اهل هلال در پاسداشت شهدا و درگذشتگان کرونا به صورت مجازی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر میرزایی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان و امکان نداشتن برگزاری مراسم تسلی و همدردی با اعضای خانواده متوفیان که موجب انباشت فشارهای روانی و تنش درونی بازماندگان را به همراه داشته است و به منظور تسکین آلام خانواده‌های این متوفیان، طرح ملی غمگساران جوان با عنوان فصل جاودانگی توسط جوانان بشردوست اهل هلال در استان برگزار خواهد شد.

وی همدردی با خانواده متوفیان و استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان را در ایجاد همدلی با آسیب دیدگان از بیماری کرونا موثر دانست و افزود: طرح فصل جاودانگی به صورت مجازی برگزار خواهد شد که پوستر مجازی این برنامه در کانال‌ها، سایت‌ها و مرورگرهای پرمخاطب جهت حضور برخط هموطنان عزیز منتشر خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: طرح ملی غمگساران جوان با عنوان فصل جاودانگی توسط جوانان بشردوست اهل هلال قزوین در پاسداشت شهدا و درگذشتگان از کرونا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱ صبح در اینستاگرام  به آدرس Qazvin.rcsy به صورت برخط اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در این طرح ملی در استان شامل "با جاری چشمهِ نور، سوز ساز و گفت و شنُفت" در جهت پاسداشت شهدا و در گذشتگان از بیماری کرونا خواهد بود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم هم استانی‌های عزیز با حضور خود به صورت مجازی در این برنامه برای پاسداشت شهدا و تسکین آلام خانواده‌های درگذشتگان از بیماری کرونا قدمی شاسیته برداشته و با ابراز همدردی خود با خانواده‌های این عزیزان موجب تسلی دل آنها شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز