خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم تریاک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۴۵

پلیس قزوین در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف ۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی؛ سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان، یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از خودرو متوقف شده و در بازرسی از وسایل ۲ تن از مسافران مقدار ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی‌بیگی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین ادامه داد: در دومین عملیات پلیس قزوین و در پی گزارش رسیده مبنی بر اقدام فردی برای انتقال مواد از راه‌های استان و فروش آن، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم موضوع و با برنامه‌ریزی، خودروی حامل موادمخدر را در جاده نسیم شمال شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز