خبرگزاری کار ایران

توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی توسط فولاد خراسان میان اقشار آسیب دیده نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۳۱

قائم مقام مجتمع فولاد خراسان از توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی، بهداشتی در میان اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و حاشیه نشینان شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، شاهین محمدزاده در مراسم اهدای این بسته‌ها که جمعی از مسئولان از جمله فرماندار، امام جمعه‌ و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور حضور داشتند، گفت: فولاد خراسان در راستای مسئولیت‌ اجتماعی خود با کمک خیرین و کارکنان مجتمع فولاد خراسان مبلغ ١۵٠ میلیون تومان جمع آوری کرد که معادل همین مبلغ را مجتمع فولاد برای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی در اختیار شرکت تعاونی فولاد قرار داد تا اقلام مورد نظر بسته های معیشتی و بهداشتی تهیه گردد. 

وی اظهار داشت: با جمع آوری مبلغ ٣٠٠ میلیون تومان توانستیم به مناسبت ماه مبارک رمضان ١۵٠٠ بسته کمک معیشتی و بهداشتی شامل مواد غذایی و ضدعفونی کننده دست و سطوح را آماده و در اختیار فرمانداری جهت توزیع قرار دهیم. 

وی با ابراز خرسندی ادامه داد: اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده است به همان میزانی که صنعت شهرستان جهت مباحث سلامت و بهداشتی کمک کند، معادل آن را اتاق ایران به آن شهرستان کمک خواهد کرد، امیدواریم بتوانیم با هماهنگی فرماندار و رئیس دانشکده علوم پزشکی این کمک را برای شهرستان نیشابور جذب کنیم. 

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد خراسان در راستای تعهداتی که دارد ایستاده و سعی بر آن است که در ادامه راه هم حضور داشته باشد، یادآور شد: از جمله اقدامات انجام شده توسط این مجموعه می‌توان به شرکت در رزمایش ضد عفونی اماکن، پارک ها و معابر، تهیه ماسک N٩۵ و گان جراحی به تعداد ٣هزار و پانصد عدد، مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح به میزان ٣هزار و ١٠٠ لیتر و کیت و شیلد حفاظتی که در اختیار دانشکده علوم پزشکی نیشابور قرار گرفته است اشاره کرد. 

وی افزود: تعداد هزار عدد ماسک N٩۵ و هزار عدد ماسک پارچه ای در اختیار شهرداری جهت توزیع بین مردم قرار گرفت، تعداد پانصد عدد ماسک پارچه ای و ١۵٠ عدد ماسک N٩۵ به فرمانداری فیروزه تحویل داده شد و حدود ٣٠٠ میلیون تومان از طرف خیرین، کارکنان و پیمانکاران مجتمع فولاد خراسان به حساب دانشکده علوم پزشکی نیشابور واریز شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز در این باره گفت: از هفته پایانی اسفندماه با پیشنهاد مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان که در حوزه های پشتیبانی، خرید و درمان کمک شایانی داشته اند، در حوزه کمک معیشتی هم کار خود را شروع کردند. 

علیرضا قامتی افزود: در جلسه ستاد مبارزه با کرونا مقرر شد افرادی که به خاطر کرونا معیشت خانواده شان تحت تأثیر قرار گرفته و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیستند و شاید روحیه این افراد به گونه ای نباشد که جهت دریافت کمک مراجعه نمایند، توزیع بسته های حمایتی آغاز گردید. 

فرماندار نیشابور با ابراز خوشحالی از پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد و اینکه مجموعه های بخش خصوصی به نحو احسن ورود پیدا کرده اند، بیان کرد: مقرر شد در شهرستان محوریت  توزیع اقلام در قالب یک بسیج همگانی با ناحیه مقاومت بسیج باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز