خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پیگیر حق و حقوق کارکنان موقوفه میرزا صادقی هستیم/ کارگران این مجموعه جزو نیروهای قدیمی موقوفه‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۷۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه موقوفه میرزا صادقی از نیروهای قدیمی این موقوفه هستند، گفت: از سوی مراجع قضایی پیگیر حق و حقوق آنها هستیم.

حجت الاسلام علی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت کارگران مجموعه موقوفه میرزاصادقی کرمان اظهار داشت: این موقوفه غیرمتصرفی است و مدتی است بین متولی موقوفه و وکیل وی اختلافاتی پیش آمده است.

جلالی در تشریح این اختلافات ادامه داد: متولی موقوفه میرزا صادقی در سال‌های گذشته یک وکالت بلاعزل به وکیل خود می‌دهد و سال گذشته با هم به مشکل برخوردند چرا که متولی موقوفه می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام بدهد.

جلالی در خصوص کارگرانی که در مجموعه‌ موقوفه میرزا صادقی مشغول به کار بودند و حالا به دنبال حق و حقوق شان هستند، گفت: این افراد که برای حقوق و مزایای پرداخت نشده خود به وزارت کار شکایت کرده‌اند از نیروهای قدیمی هستند که سالهاست در بخش اداری موقوفه مشغول به کار بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان عنوان کرد: ما نیز با توجه به وظایف نظارتی که بر امور موقوفه داریم در خصوص مشکلات پیش آمده دادخواستی را جهت ارائه به دادگاه تنظیم کرده‌ایم تا از طریق مراجع قضایی هر چه سریع‌تر به مسائل پیش آمده رسیدگی کند و دادخواست دومی نیز در خصوص حقوق معوقات و مشکلات کارگران نیز در حال تنظیم است که ضمیمه دادخواست اول خواهد شد.

وی افزود: پیگیر حق و حقوق این کارگران هستیم تا به زودی از طریق مراجع قضایی معوقات مزدی آنها پرداخت شود ولی چون حساب‌های موقوفه غیر متصرفی است و متولی دارد اداره کل اوقاف استان کرمان اجازه برداشت از حساب برای حق و حقوق این کارگران را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز