خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۵ هزار دستگاه لوازم خانگی و لوازم یدکی احتکار شده در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۱۳

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۵ هزار عدد لوازم خانگی و لوازم یدکی احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی کالا در یکی از مناطق شهرستان لاهیجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی‌های انجام شده و تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: محل دقیق کالاهای احتکار شده در پارکینگ دو منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی‌گیلان اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی ماموران به مکان‌های موردنظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، ۴۷۴ دستگاه لوازم خانگی از قبیل هود، فر آشپزخانه، سینک ظرفشویی، پمپ‌ آب، ۵ هزار و ۲۳۳ قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت و … کشف شد.

سردار ملکی به دستگیری دو متهم ۳۲ و ۶۵ ساله و معرفی آنها به مرجع قضایی اشاره و بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از موارد مشابه یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز