خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی هفته آینده بازگشایی می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۸۸

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مشهد و دیگر شهرستان های استان از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در تشریح این خبر گفت: مراکز تعویض پلاک در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک در استان خراسان رضوی تعطیل شدند. 

این مقام انتظامی افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری و برابر مطالبه شهروندان، مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس ازبازدید دفاتر و مراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل های بهداشتی به این مراکز و هماهنگی با پلیس راهور ناجا ، براساس مجوز صادرشده از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، این  مراکز در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شود.

وی گفت:در راستای  سیاست های بهداشتی، مراقبتی و فاصله گذاری‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،ارائه خدمات دراین مراکز بصورت زوج و فرد خواهد بود و به خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد و به خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج، ارائه خدمات خواهیم داشت.

سرهنگ دهنوی خاطر نشان کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان و شهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع در این مراکز و رعایت دستورات بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز