خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور ناکام ماندند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۷۷

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور و کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی، گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان طی سه روز اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان و اشرار مسلح قصد دارند از مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی میر جاوه به وسیله یک دستگاه خودرو جهت اقدامات خرابکارانه وارد کشور شوند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اتخاذ تاکتیک مناسب و هدفمند در نوار مرزی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و طی درگیری مسلحانه و آتش پرحجم علیه متجاوزان مرزی و اشرار مسلح، موفق شدند خودروی مذکور را توقیف و یک نفر از افراد مسلح را نیز دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به کشور، در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف یک تن و ۹۲ کیلوگرم تریاک و ۲۰ کیلوگرم حشیش جمعاً یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد افیونی که در گالن جاسازی شده بود، شدند.

سردار رضایی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در این عملیات از اشرار مسلح کشف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حمل مواد مخدر و سلاح و مهمات توسط اشرار و قاچاقچی دستگیر شده، دستگیری سایر عوامل این پرونده در دو طرف مرز در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز