خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

100 درصد مردم بستان آباد در راستای مقابله با کرونا غربالگری شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۱۵

فرماندار بستان آباد از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان درپی شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی موسوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات مراقبتی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا برای مردم شهرستان آغاز شده و خوشبختانه این منطقه از لحاظ آلودگی به کووید 19 در سطح پایینی قرار دارد.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مانند در خانه ماندن، شستن مرتب دست‌ها و ضد عفونی کردن محیط، می‌تواند در ریشه‌کن کردن کرونا موثر باشد.

وی اظهار کرد: جمعی از جوانان بستان‌آبادی به صورت شبانه روزی در واحدهای تولیدی برای برطرف کردن کمبود ماسک در شهرستان فعالیت کرده و تاکنون چندین هزار ماسک از نوع مختلف را تحویل مراکز درمانی داده‌اند و همچنین کمک‌های مومنانه مردم فهیم بستان آباد به افراد متضرر شده از بیماری کرونا در قالب بسته‌های بهداشتی و معشیتی نیز آغاز شده است.

موسوی حسینی ادامه داد: ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان بستان آباد با کمک گرفتن از مردم خیر منطقه و با همکاری ادارات و نهادهای عضو ستاد، بیش از 50 بار اقدام به سم پاشی و ضد عفونی سطح شهر و روستاها کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز