خبرگزاری کار ایران

الله‌وردیان خبرداد ؛

دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۷۲

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌ها و واحدهای صنفی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ رمضان الله وردیان  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ‌در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر وقوع سرقت از مغازه ها و واحدهای صنفی در شهرستان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام تحقیقات فنی ماموران پلیس آگاهی،  سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در این زمینه شناسایی و  با انجام هماهنگی های لازم، متهم دستگیر شد.

الله وردیان اضافه کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس به ارتکاب سه فقره سرقت از مغازه در مراغه اعتراف و از مخفیگاه وی اقلام مسروقه قابل توجهی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل و  متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: بی توجهی صاحبان مغازه‌ها به توصیه های پلیس و عدم بکارگیری از تجهیزات ایمن و بازدارنده از مهم ترین عوامل زمینه ساز برای وقوع سرقت در واحدهای صنفی بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت به کارگیری تجهیزات ایمنی لازم در پیشگیری از سرقت گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز