خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رشت خبر داد:

کاهش 6 درصدی میزان سرقت در شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۲۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان رشت از کاهش 6 درصدی میزان وقوع سرقت در سطح شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز سعیدی کیا در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان رشت با تقدیر از کادر درمان و گرامیداشت یاد شهدای راه سلامت و با ابراز خرسندی از تولید و انتشار برنامه‌هایی در مبحث سرقت از سوی صدا و سیما، اظهار داشت: استمرار در تولید برنامه‌هایی با محتویات این چنینی، می‌تواند نقش بسزایی در آگاه سازی شهروندان و در نهایت کاهش چشمگیر میزان سرقت در جامعه داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی مردم در خصوص روش‌های سرقت و راهکارهای پیشگیری از آن، گفت: خوشبختانه میزان سرقت در شهرستان رشت طی فروردین ماه سال جاری 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره  به اجرای طرح گشت تلفیقی در راستای پیگیری از سرقت کابل برق و مخابرات، گفت: گشت تلفیقی در قالب مخابرات، اداره برق، پایگاه های بسیج  در کنار مجموعه نیروی انتظامی شهرستان تا پایان سال به کار خویش ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، عملکرد مسئولان زندان لاکان را در زمینه مقابله با کرونا بسیار رضایت‌بخش و ستودنی دانست و ادامه داد: با اقدامات شایسته این عزیزان، تنها ۶ مورد از این بیماری در بین زندانیان این زندان دیده شد که تمامی آنان نیز مداوا شدند و نخستین مبحث قرنطینه و درمان بالینی نیز در اداره زندان صورت پذیرفت که ان شاءالله از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش پایش تصویری و نصب دوربین‌های مداربسته در معابر عمومی در پیشگیری از وقوع سرقت از شهرداری رشت خواست گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در خصوص نصب دوربین‌های پایش تصویری را به فرمانداری ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز