خبرگزاری کار ایران

مشاور فرماندار بردسکن به ایلنا خبر داد:

فعالیت دو معین اقتصادی بانوان در روستاهای شهرستان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۱۷

مشاور فرماندار و دبیر کمیته امور زنان و خانواده فرمانداری بردسکن گفت: از ۷ معین اقتصادی شهرستان ، دو معین آن در امور بانوان فعالیت می کنند.

سودابه مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: یکی از معین های اقتصادی در ۴ روستای شهرستان درحوزه توانمند سازی ، مهارت آموزی و آموزش اشتغال و دیگر معین اقتصادی در حوزه اشتغال و کار آفرینی در تولید محصول زعفران هیدروپونیک و آموزش خیاطی در ۴ روستای دیگر شهرستان بردسکن فعالیت می کند.

وی با اشاره به سال جهش تولید گفت: رویکرد کمیته امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان توجه به تولیدات بانوان در حوزه های مختلف و حمایت از کارآفرینان در این حوزه است.

مختاری اظهار داشت: قرار بود به منظور حمایت از محصولات تولیدی بانوان بازارچه دائمی بانوان در شهرستان راه اندازی شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا تا هفته دولت در یکی از نقاط سطح شهر بردسکن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مختاری همچنین گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به همت تعدادی از بانوان خیاط سطح شهر و روستاها که بیش از ۱۰۰ نفر می باشند در قالب پویش مردمی مبارزه با کرونا تاکنون بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک تولید شده است و برنامه داریم این رقم به ۵۰ هزار عدد افزایش دهیم.

وی افزود: به همت مدیریت آموزش و پرورش بردسکن و با مشارکت ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر هنرستان کار و دانش شهید احمد دانش و مشارکت برخی از والدین ۱۰ هزار عدد ماسک تولید شد که مقرر شد در قالب اقلام بهداشتی بین ۳ هزار دانش آموز نیازمند طی چند روز آینده در سطح شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز