خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

مردم نگران شیوع کرونا در واحدهای صنعتی نباشند/ کارگران توجه خاصی به موارد بهداشتی دارند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۶۱

استاندار یزد با اشاره به همراهی مناسب واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی استان برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی گفت: مردم نگران شیوع کرونا در واحدهای صنعتی نباشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی با اشاره به بازدید از واحدهای صنعتی و صنفی اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای صنعتی و گزارشات دریافتی، سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان رضایت‌بخش است.

وی با بیان اینکه در هفته‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا شاهد آمار بالای مبتلایان به این بیماری در شهرستان‌های میبد و اردکان بودیم، ادامه داد: با مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های مسئولین و همکاری‌های مردم و واحدهای صنعتی و صنفی، آمار بالای مبتلایان به کرونا در اردکان و میبد مدیریت شد و شاهد کاهش مبتلایان در این دو شهرستان هستیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی ازجمله نگرانی‌های مردم در زمینه شیوع بیماری کرونا بودند، عنوان کرد: در همین راستا مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را تدوین کردیم و این پروتکل‌ها مهمترین عامل پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا در استان است.

 طالبی با اشاره به احساس تعهد موجود در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های‌های بهداشتی اضافه کرد: کارگران در واحدهای تولیدی توجه و تعهد خاصی به موارد بهداشتی دارند و ما شاهد حد اعلی توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

وی با بیان اینکه یزد اولین استانی در کشور بوده که پروتکل ‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحدهای تولیدی و صنعتی ابلاغ کرده است، تصریح کرد: مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با مسئولین اجرایی در شهرستان‌ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل‌ها در واحدهای صنعتی شده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی استان در کنار توجه به امر تولید، مشارکت خوبی در تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و نیز در کمک به افراد بی ‌بضاعت هم فعال بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز