خبرگزاری کار ایران

در اقدامی انسان دوستانه صورت گرفت؛

اختصاص بخشی از حقوق ماهانه فرماندار آستارا به کارگران روزمزد آسیب‌دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۲۹

‌فرماندار آستارا 25 درصد از حقوق ماهیانه خود را در راستای حمایت از کارگران روزمزد آسیب دیده از کرونا، به این امر خیرخواهانه اختصاص داد .

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا 25 درصد از حقوق ماهیانه خود را به کارگران آسیب دیده ای که در طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال بیماری درآمد خود را از دست داده و در تامین معاش خانواده دچار مشکل شده اند اختصاص داد.

فرماندار در این‌باره گفت: این الگو قابل تسری به سایر مدیران و کارکنان دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا است و این عزیزان می‌توانند بنا به رضایت، وسع و توان خود در این امر خیر مشارکت کرده تا با احیای حس نوع دوستی که همواره در وجود ما ایرانیان بوده است گوشه ای از مشکلات ایجاد شده برای این قشر از جامعه را مرتفع کنیم.

فرماندار تصریح کرد: البته این پویش می تواند در کلیه سطوح مدیریتی کشور خصوصا همکاران فرماندار بنده گسترش یابد و به یک پویش‌ملی تبدیل شود تا به‌عنوان پیشگامان این کار خداپسندانه کمک کنیم همکاران‌مان نیز به تاسی وارد این فرآیند گردند و گروه هدف از هموطنانمان نیز با فراق بال بیشتر، در مشارکت جهت کنترل ویروس دلگرم بوده تا هرچه زودتر از این آفت منحوس رها شده و جامعه به روزهای عادی بازگردد.

فرماندار در پایان گفت: خبر خوش این روزها در شهرستان مرزی بندر آستارا آن است که با همت پزشکان و پرستاران و اعضای زحمتکش کادر درمان این شهرستان همچنین همکاری بسیار خوب و آگاهانه مردم شریف، و مدیریت ستاد مقابله با کرونای شهرستان خوشبختانه آمار مبتلایان جدید بشدت نزولی و آمار بهبودیافته ها دارای سیرصعودی است و در مرحله مدیریت این بحران قرار داریم و به حول و قوه الهی با استمرار همکاری مردم در رعایت بهداشت فردی و عدم تجمع در معابر و اماکن عمومی و همکاری بسیار خوب کسبه و بازاریان ، شاهد ریشه کنی کامل و هرچه سریعتر این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز