خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز پس از ابتلا به کووید۱۹:

کرونا نمی‌تواند ما را از خدمت به مردم بازدارد/ در قرنطینه خانگی به سر می‌برم

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۴۴

شهردار تبریز به دنبال مثبت شدن تست کرونای خود تاکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طرق مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد.

ایرج شهین باهر که از شب گذشته در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در گفت‌وگوی تلفنی با ایلنا، اظهار کرد: به دنبال بروز برخی علایم تنفسی، آزمایش کرونا انجام دادم که نتیجه آن مثبت اعلام شد.

وی افزود: اکنون به تجویز پزشک، دارو مصرف می‌کنم و در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

وی تاکید کرد: همه ما خدمتگزاران، زندگی و سلامت‌مان باید وقف مردم و شهروندان عزیز باشد و من اطمینان می‌دهم با قرنطینه شدن من نه تنها خللی در اداره امور شهر و شهرداری پیش نخواهد آمد، بلکه همکاران من با قوت و انگیزه تمام به خدمات شبانه روزی خود به ویژه در عرصه مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

شهین باهر افزود: من نیز به یاری خدا و تمام توان، از طریق تلفنی و مجازی در خدمت همکاران خود در خدمت به شهر و شهروندان عزیز خواهم بود.

ایرج شهین‌باهر از جمله مدیران ارشد شهری است که از همان ابتدای شکل گیری فعالیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضمن عضویت در ستاد استانی، به صورت میدانی و شبانه روزی در این عرصه فعالیت داشته است. شب گذشته تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز