خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از ویروس کرونا؛

جاده سلامت قزوین بسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۸۱۶

جاده سلامت قزوین به منظور حفظ جان شهروندان در برابر ویروس کرونا تا ۳۱ فروردین ماه جاری بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین با اعلام این خبر تصریح کرد: این مسیر در خرداد ماه سال ۹۶ و به منظور نشاط و شادابی و همچنین حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از سوی شهرداری قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: جاده سلامت قزوین به طول ۸ کیلومتر و در دو لاین رفت و برگشت، از میدان شورا تا پارک ۱۴۰۰ هکتاری فدک امتداد دارد که با احداث پیاده راه، مسیر دوچرخه‌سواری و همچنین نصب ادوات ورزشی، روزانه مورد استقبال شهروندان و ورزشکاران بی شماری قرار دارد.

شفیعی با بیان اینکه، براساس مشاهدات به عمل آمده مبنی بر تجمع افراد در روزهایی که همه مسوولان و مردم مشغول برنامه‌ریزی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، به این نتیجه رسیدیم که تا بهبود وضعیت اجتماعی و رفاه حال و سلامتی شهروندان، این جاده را تا آخر فروردین ماه جاری مسدود اعلام کنیم.

فرماندار قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه این مسیر محل عبور کارکنان بخشی از دستگاه‌ها و نهادها و همچنین روستاهای واقع شده در شمال قزوین است به همین خاطر نمایندگانی از سپاه، شهرداری، پارک علم و فناوری و روستاهای اطراف روزانه و از ساعت ۸ تا ۹ و ۱۳ تا ۱۴ در میدان شورا مستقر خواهند بود تا نسبت به تایید تردد کارکنان و ساکنان روستاهای مورد هدف اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز