خبرگزاری کار ایران

با تلاش متخصصان داخلی؛

زیر دریایی غدیر به نیروی دریایی ارتش ملحق شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۶۶۶

الحاق زیر دریایی اورهال شده غدیر کلاس ۹۴۳ به همت مهندسین کارخانجات نیروی دریایی ارتش و با حضور جمعی از مسئولان،فرماندهان و مهندسین نیروی دریایی مستقر در بندرعباس انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، با تکیه بر دانش بومی و توان تعمیر نگهداری و عملیاتی نیروهای جوان مومن انقلابی کارخانجات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، زیر دریایی غدیر کلاس۹۴۳ با موفقیت اورهال و به آب انداخته شد و پس از انجام تست های لازم ،جهت حضور در عرصه دفاع از تمامیت ارضی آب‌های داخلی و حضور پرقدرت در آب های بین المللی و رزمایش ها به ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت نداجا ملحق خواهد شد.

امیر دریادار دوم فاضل نیا فرمانده کارخانجات نداجا در خصوص فناوری ساخت و تعمیرنگهداری زیر دریایی غدیرکلاس گفت: تمامی این زیردریایی بومی است و توسط کارخانجات نداجا و وزارت دفاع ساخته شده است ودرتمام رزمایش های ما حضور فعال دارد.

این زیر دریایی با قابلیت رادارگریزی وحمل اژدرهای هوشمند ، قدرت آتش بالایی دارد و می‌تواند کابوس دشمنان ایران عزیزمان باشد و در صحنه رزم نقش تایین کننده ای ایفا کند.

ناخداسوم مهندس محمد گلچین مدیر پروژه اورهال زیر دریایی غدیرکلاس۹۴۳ ، با خرسندی از موفقیت در اتمام این پروژه با استفاده از دانش تماما بومی مهندسین نیروی دریایی، بیان کرد: با بهینه سازی و پیاده کردن سیستم های پیچیده روز دنیا برقدرت این واحد شناور بسیار افزوده شده است و قابلیت های آن با بهره گیری از توان داخلی و دانش بروز جهانی ارتقا یافته است و قطعا حضور فعالی در عرصه دفاعی میهن اسلامیمان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز